Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine lesenko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Nosilec opravljanja osebnega dopolnilnega dela (prodajalec):

Simon Štanc

Mestne njive 6

8000 Novo mesto

Dostopnost informacij
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1.) svojo identiteto (ime in naslov)
2.) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3.) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4.) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5.) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6.) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(Evrih).
7.) način plačila in dostave
8.) časovno veljavnost ponudbe
9.) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnih koli sprememb, delnih ali v celoti, katerega koli dela splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.
Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta zaradi svetlobnih učinkov pri fotografiranju.
Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršno koli škodo v zvezi z izdelki kupljenimi v spletni trgovini.

S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

Postopek nakupa in dobavni roki

Ker v Spletni trgovini lesenko.si ponujamo unikatne izdelke, pomeni da so na voljo le po en kos (po dogovoru tudi več identičnih izdelkov).

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spreminja zelo pogosto in hitro.

Dobavni rok je običajno 2-3 delovne dni, razen če gre za izdelek narejen po naročilu, potem je rok dobave stvar naknadnega dogovora.

Nakup

Naročilo oziroma nakup se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoče za kupca in prodajalca.

Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno. Pridružujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji.

Za nakup se ni potrebno registrirati!

Postopek nakupa:

S klikom na gumb »dodaj v košarico« izbrani izdelek dodate v košarico. Ko končate z nabiranjem izdelkov kliknete na gumb »prikaži košarico« ali na gumb, ki je zgoraj desno na strani »poglej nakupovalno košaro«.

S klikom na zgoraj omenjen gumb se Vam odpre stran »Voziček« kjer lahko vaše naročilo spreminjate, se pravi odstranite izdelek (klik na »x« skrajno levo), in izberete želeno število (količino) določenega izdelka. Po morebitnem urejanju vedno kliknite na gumb »posodobi košarico«! Nato sledi izbira načina dostave, se pravi osebni prevzem ali dostava preko pošte!

Sledi klik na gumb »nadaljuj na zaključek nakupa«. Odpre se vam stran »Zaključek«, kjer vnesete vse podatke, ki so potrebni za obdelavo nakupa in so označeni z »*«. Izberete si lahko tudi drug naslov za dostavo in napišete opombe glede naročila, če jih seveda imate.

Prosimo, bodite natančni pri vpisovanju podatkov!
Še enkrat preverite pravilnost vaših oddanih podatkov in izberite način plačila in nato kliknite na gumb »Zaključi nakup« s katerim potrdite nakup in oddate naročilo!

Na vaš e-mail boste prejeli obvestilo o vašem nakupu, ki je ob enem tudi potrdilo, da smo vaše naročilo prejeli.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednji načini plačila:
• plačilo po predračunu z bančnim nakazilom na račun (UPN)

Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki lasti Spletne trgovine lesenko.si. Prednaročila se plačajo vnaprej. Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in so od nakupa pretekli več kot 3-je delovni dnevi.

Plačilo po predračunu

V primeru plačila po predračunu oz. bančnega nakazila bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila.

Cene

Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
Cene veljajo v trenutku potrditve naročila (zaključitve nakupa).
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
DDV ni obračunan saj gre za osebno dopolnilno delo!
V ceno ni vključen strošek dostave.

Dostava in stroški dostave

Blago naročeno v Spletni trgovini lesenko.si gre na pot v najkrajšem možnem času. Ko je naročilo odposlano, kupca o tem obvestimo po elektronski pošti. Poleg zneska nakupa, dodamo tudi strošek dostave. V primeru, da je znesek nakupa nad 80,00 EUR ali da kupec želi prevzeli blago osebno (po dogovoru), stroška dostave ne dodamo.
Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev – običajno dva do tri delovne dni po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.

Stroški dostave na področju Slovenije:

Vrsta dostave                                                                              Cena z DDV

– Priporočeno pismo (v obloženi kuverti) do 500g                3,50 EUR

– Brezplačna dostava v primeru nakupa nad 80,00 EUR.

– Brezplačna dostava, če blago prevzamete osebno, seveda po dogovoru!

Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki in v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani oziroma v skladu z predpisi izdaje računa pri osebnem dopolnilnem delu.

Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

Varnost podatkov

Lesenko.si (Simon Štanc) se zavezujem  k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Kupoprodajna pogodba

Prodajalec kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki.

Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je shranjena pri Prodajalcu.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Odstop od naročila/pogodbe in reklamacije

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe prodajalca nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru odstopa od naročila kupec blago pošlje v originalni embalaži! Vrnjeno blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo izdelano posebej po željah kupca.

Uveljavljanje stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 464 622 ali po elektronski pošti na info@lesenko.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lesenko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Vse morebitne spore si po svojih najboljših močeh prizadevamo rešiti sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Lesenko.si oz. Simon Štanc skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Simon Štanc kot ponudnik blaga oziroma svojih izdelkov, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Avtorske pravice

Vsa vsebina na strani in podstraneh Spletne trgovine lesenko.si je avtorsko zaščitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani. Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last osebe Simon Štanc.
Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaščiteno in je last zgoraj omenjene osebe!

Želim vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Simon Štanc